måndag 10 februari 2014

Burritos med carne asada

Skulle tagit med mig lunchlådan jag preparede i morse, tillsamman med lite vetetortillas och en folköl, allt lagt i en systembolagskasse.  Ställde den vid dörren, och fokuserade på att komma ihåg den, jag har glömt så många lunchlådor i mina da'r.  Tog på mig jackan gick till dörren tog en systemkasse och åkte till jobbet.  Väl där skulle jag visa vad jag preppat, och hade då en påse med två starköl!  Suck..  Mental note: ställ in påsar av samma typ i närheten av varandra!
  Åkte hem på lunchen och fick ändå mina veteburritos,med carne asada, rödlök, spetspaprika, gurka, tomat, piri-piri, persilja, crème fraîche och Ayam Chilli-sås med vitlök.
  Rätt OK, även om kryddningen kunde varit rioligare, skulle kanske testat med Taco- eller Fajitasmix på köttet.  Det blev lite för basalt med bara salt och cayenne.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar